Vaši objednávku doručujeme jako obvykle, samozřejmě s nezbytnými preventivními opatřeními | více informací

Vrací se

> Spory 90 dnů na vrácení zboží
>
Vrácení zboží (registrace vrácení zboží online)
> Právo na odstoupení
> Výjimky
> Náklady na vrácení
> Vrátit obchodní objednávky
> Jak mohu vyměnit - zrušit nebo změnit svou objednávku?
> Postup vrácení

 

Spory 90 dnů na vrácení zboží


Nejste se svým produktem úplně spokojeni? Je to vadné? Pak to vyřešíme co nejúčinněji. Objednávku můžete vrátit do 90 dnů bez vysvětlení, s výhradou našich všeobecných podmínek.

Přečtěte si více o našich zásadách vracení a o tom, jak zaregistrovat návrat zde.


Vrácení zboží (registrace vrácení zboží online)


Je nový koberec pro vašeho koně příliš malý? Nevyhovuje růžová ohlávka vašemu koni podle očekávání? Není produkt podle vašich představ? Chcete vrátit produkt? Žádný problém! Svůj návrat můžete snadno a rychle zaregistrovat pomocí odkazu níže:

Vytvořit návrat >>

Zajistěte, aby byly vrácené věci čisté, nepoškozené, se stále připevněnými štítky a v původním obalu. Zpáteční zásilku pečlivě zabalte, abyste se ujistili, že ji v našem skladu obdržíme v pořádku. Zkontrolujte návratnost týkající se hygieny a dodržování zvláštních pokynů, které jste obdrželi společně s výrobkem. Výrobky, které nejsou správně namontovány a výsledkem je produkt, který není hygienicky čistý, NEBUDOU přijaty zpět do našeho skladu. Tyto produkty vám MHS bezpodmínečně vrátí.

Pokud byl článek použit a / nebo není v původním obalu žádný výpadek, společnost MHS ho žádný výběrový reinr nepřijme. Totéž platí pro špinavé výrobky. Vezměte v úvahu například vlasy, bláto nebo zbytky potu na vnitřní straně koberce nebo pod ním. Z tohoto důvodu společnost MHS doporučuje vždy pokládat koberce a pod koberečky s podložkou. Pokud články dorazí na MHS znečištěné, MHS článek absolutně nepřijme (z hygienických důvodů)!

MHS není odpovědná za skladování nepřijatého zboží a neusnadňuje jej; Balení produktu by mělo být pokud možno přepravováno v originálním stabilním nebo plastovém sáčku. Například zabalte původní stabilní botu nebo připevněte pouzdro do extra stabilní, aby se tento obal během přepravy nepoškodil; Také se ujistěte, že z balíčku byly odstraněny všechny ostatní štítky a adresy (například vaše doručovací adresa).

Na webu můžete zadat novou objednávku na produkt, který chcete obdržet;

Upozornění: Na MHS Equestrian můžete k objednávce pravidelně přidávat dárky. Když vrátíte celou objednávku, musíte také vrátit dárek. Pokud se rozhodnete dar ponechat, bude hodnota dárku (+ náklady na dopravu) odečtena od částky, která má být vrácena.

Dokud vaše objednávka ještě není v procesu expedice, můžeme vaši objednávku zrušit, abychom vám mohli zadat novou objednávku. Kontaktujte nás prosím na adrese [email protected]

Jako spotřebitel máte právo udržovat objednaný produkt na dohled po dobu 90 dnů a pokud vám nevyhovuje, vrátit jej bez vysvětlení (to se nevztahuje na obchodní objednávky). Pro vrácení můžete použít create return.

Právo na odstoupení


Máte právo odstoupit od smlouvy do 90 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení vyprší 90 dní po dni, kdy vy nebo vámi určená třetí strana, která není kurýrem, zboží fyzicky vlastní. Chcete-li využít list s právem na odstoupení, musíte nás prostřednictvím jednoznačného prohlášení (například písemně, poštou nebo e-mailem) informovat, že odstupujete od smlouvy. Můžete použít námi poskytnutý formulář pro odstoupení od smlouvy nebo vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy Euhead-head-ropean, ale nejste povinni tak učinit. Ke splnění lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí, abyste před uplynutím lhůty pro odstoupení zaslali sdělení týkající se vašeho listu s právem odstoupit od smlouvy.

Důsledky odstoupení

Pokud zrušíte smlouvu, vrátíme vám všechny platby, které jste do tohoto okamžiku provedli, včetně nákladů na doručení, bez prodlení, v každém případě nejpozději do 7 dnů poté, co jsme byli informováni o vašem rozhodnutí zrušit smlouvu. Vyplatíme vám stejnou platební metodu, jakou jste provedli původní transakci, pokud jste se výslovně nedohodli jinak; v žádném případě vám nebude tato úhrada účtována. Můžeme zadržet vrácení peněz, dokud nedostaneme zboží. Zpáteční zboží zpracováváme každý den a během zpracování od nás obdržíte potvrzovací e-mail. Zboží nám musíte vrátit neprodleně, v každém případě však nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o svém rozhodnutí zrušit smlouvu. Lhůta je pro odeslání zboží zpět před uplynutím lhůty 14 dnů. Budete muset nést přímé náklady na vrácení zboží. Odpovídáte pouze za sníženou hodnotu zboží vyplývající z užívání zboží, která jde nad rámec toho, co je nezbytné k určení povahy, vlastností a fungování zboží. Pro vyhodnocení není nutné vybalit spotřební materiál a / nebo čisticí prostředky. Pokud to přesto uděláte, produkty nebudou nijak prodávat a prodej bude 100%.

Výjimky


Z práva na odstoupení je vyloučen spotřebitelský nákup, který se týká dodávky: Výrobky vyrobené podle specifikací spotřebitele, které nejsou prefabrikované a které jsou vyráběny na základě individuální volby nebo rozhodnutí spotřebitele, nebo které jsou jasně určeny pro konkrétní osobu.

  • Výrobky, které se rychle kazí nebo mají omezenou trvanlivost.
  • Výrobky, které nejsou vhodné k vrácení z důvodu ochrany zdraví nebo hygieny a jejichž pečeť byla po dodání porušena.
  • Produkty, které byly ze své podstaty po dodání nenávratně smíchány s jinými položkami.


Náklady na vrácení


Ve společnosti MHS Equestrian neplatíte žádné náklady za vrácení vadného nebo nesprávně dodaného produktu.


Vrátit obchodní objednávky


Pokud jste zadali obchodní objednávku, platí pro vrácení celé nebo částečné objednávky další podmínky. Zákon o prodeji na dálku se nevztahuje na obchodní objednávky. O možnostech vrácení obchodních objednávek se prosím obraťte na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: [email protected] Pokud po konzultaci s naším firemním zákaznickým servisem bude objednávka vrácena zcela nebo zčásti, mohou být účtovány náklady na zpracování.

Jak mohu vyměnit - zrušit nebo změnit svou objednávku?


Na MHS odešlete svůj produkt zpět pomocí tlačítka „vytvořit vrácenou položku“. Produkt je poté odeslán do MHS. Společnost MHS zpracovává tyto produkty pro vrácení zboží ve stejný pracovní den po příjezdu a obdržíte e-mail s potvrzením zpracování. Výměna není možná! Společnost MHS zpracuje vaši zpáteční zásilku jako skutečné vrácení a částku vám vrátí stejným způsobem, jakým jste zaplatili. Tímto způsobem si můžete na webu přímo nebo co nejrychleji objednat požadované nové položky. Tímto způsobem nemusíte čekat na zpracování vašeho návratu.

Postup vrácení


Vrací se

Produkty musíte vrátit do 90 dnů od přijetí nebo označit, že tak chcete učinit (poté se vrátit do 90 dnů od oznámení). Pokud využíváte své právo na odstoupení od smlouvy, nezapomeňte, že produkt musí být v původním stavu. To znamená, že produkty by měly být v původním stavu, pokud je to přiměřeně možné. Při otevírání produktů, u kterých jste mohli rozumně posoudit produkt bez otevření obalu (průhledný obal), budou účtovány náklady na odpisy. S obalem zacházejte opatrně. Nepište text ani nelepte samolepky ani lepicí pásku na obal samotného produktu. Jako zákazník zodpovídáte za phead-head-roperly balení zpětné zásilky pro ochranu phead-head-roper během přepravy. Zabalte vrácené zboží do (vnější) stáje (stáje kolem původní stáje), aby nedošlo k poškození během přepravy. Pokud je produkt poškozen a / nebo vykazuje stopy uživatele, vyhrazuje si společnost MHS Equestrian právo účtovat toto znehodnocení produktu. Kromě toho musí být přítomny všechny vedlejší produkty, jako jsou popisy atd. (Pokud je to přiměřeně možné).

Produkty musíte vrátit do 90 dnů od přijetí nebo označit, že tak chcete učinit (poté se vrátit do 90 dnů od oznámení). Pokud využíváte své právo na odstoupení od smlouvy, nezapomeňte, že produkt musí být v původním stavu. To znamená, že produkty by měly být v původním stavu, pokud je to přiměřeně možné. Při otevírání produktů, u kterých jste mohli rozumně posoudit produkt bez otevření obalu (průhledný obal), budou účtovány náklady na odpisy. S obalem zacházejte opatrně. Nepište text ani nelepte samolepky ani lepicí pásku na obal samotného produktu. Jako zákazník zodpovídáte za phead-head-roperly balení zpětné zásilky pro ochranu phead-head-roper během přepravy. Zabalte vrácené zboží do (vnější) stáje (stáje kolem původní stáje), aby nedošlo k poškození během přepravy. Pokud je produkt poškozen a / nebo vykazuje stopy uživatele, vyhrazuje si společnost MHS Equestrian právo účtovat toto znehodnocení produktu. Kromě toho musí být přítomny všechny vedlejší produkty, jako jsou popisy atd. (Pokud je to přiměřeně možné).

Když vaše vrácení dorazí do našeho skladu, bude toto vrácení zpracováno MHS ve stejný (pracovní) den. Poté obdržíte potvrzovací e-mail od MHS. Vrácení peněz bude provedeno do 7 pracovních dnů po zpracování;

Vrátili jste objednávku a chcete peníze zpět? Naši zaměstnanci zpracovávají vrácení zboží co nejrychleji. Vaše peníze budou vráceny do 7 pracovních dnů. Peníze budou vráceny stejným způsobem platby, jaký jste zaplatili za objednávku (tj. Platba kreditní kartou bude vrácena na vaši kreditní kartu, ideální platba na váš bankovní účet a platba PayPal na PayPal).

Přečtěte si více o našich zásadách vracení a zaregistrujte svůj návrat.

Jak vidím stav svého návratu?

Po doručení zásilky na poště obdržíte doklad o odeslání s kódem pro sledování a sledování. S tímto sledovacím a sledovacím kódem můžete snadno sledovat stav vaší zpětné zásilky. Jakmile bude vaše vrácení obdrženo v našem skladu, bude zpracováno ve stejný den. Po zpracování obdržíte e-mail, který to potvrdí. K tomu dochází ve stejný den, kdy je zboží vráceno a zpracováno;

Poplatek za vrácení Paypal

Pokud jste za objednávku zaplatili přes PayPal, můžete použít poplatek za vrácení PayPal. Podmínky zobrazíte kliknutím na odkaz.


Spory

Online řešení sporů podle čl. 14 odst. 1 Nařízení Spotřebitelé ODR: Komise Euhead-head-ropean poskytuje platformu pro řešení sporů online, kterou najdete na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Spotřebitelé mají možnost využít tuto platformu k řešení sporů. Thrusted Shops je ochoten účastnit se postupu mimosoudního řešení sporů před radou spotřebitelských sporů.

Ochrana kupujících. Poskytněte 100% jistotu

Automatická ochrana kupujících u Thrusted Shops chrání online zákazníky při nakupování ve webových obchodech se značkou kvality Thrusted Shops před finančními riziky. Ochrana kupujícího až do výše 2 500 EUR je zárukou, že značka kvality Thrusted Shops znamená online bezpečnost. Pokud při online nakupování něco nečekaně spadne, je částka nákupu zaručena na základě ochrany kupujícího - bez ohledu na použitou platební metodu.

Dotazy nebo stížnosti

Máte dotaz, komentář nebo stížnost? Napište nám e-mail, uděláme vše pro to, abychom vám co nejdříve pomohli. Věříte, že jsme vaši stížnost nevyřešili phead-head-roperly? Pak se můžete obrátit na nezávislou platformu sporů Euhead-head-ropean Online Disputes Platform (ODR). Nenašli jste odpověď na našich webových stránkách nebo o něčem pochybujete? Neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailu na adrese [email protected]

 

Zpět na zákaznický servis >>