Vaši objednávku doručujeme jako obvykle, samozřejmě s nezbytnými preventivními opatřeními | více informací

Vrací se

Pravidla 90 dnů na vrácení
Právo na odstoupení od smlouvy
Důsledky odstoupení
Výjimky
Náklady na vrácení
Vrátit obchodní objednávky
Jak mohu vyměnit - zrušit nebo změnit svou objednávku?
Postup vrácení


Nejste zcela spokojeni se svým produktem? Je to vadné? Pak to vyřešíme co nejúčinněji. Objednávku můžete vrátit do 90 dnů bez vysvětlení, s výhradou našich všeobecných podmínek. (To neplatí pro obchodní objednávky.)

 

Vrácení zboží (registrace návratu online)


Je nový koberec pro vašeho koně příliš malý? Nevyhovuje růžová ohlávka vašemu koni podle očekávání? Není produkt podle vašich představ? Chcete vrátit produkt? Žádný problém! Vyžádejte si zpětný štítek pro přepravu zboží ze zemí EU do MHS Equestrian.

Svůj návrat můžete zaregistrovat snadno a rychle pomocí odkazu níže:

Returns

Zajistěte, aby byly vrácené věci čisté, nepoškozené, se stále připevněnými štítky a v původním obalu. Zpáteční zásilku pečlivě zabalte, abyste se ujistili, že ji v našem skladu obdržíme v pořádku. Zkontrolujte návratnost týkající se hygieny a dodržování zvláštních pokynů, které jste obdrželi společně s výrobkem. Výrobky, které nejsou správně namontovány a výsledkem je produkt, který není hygienicky čistý, NEBUDOU přijaty zpět do našeho skladu. Tyto produkty vám společnost MHS navrátí .

Pokud splňujete podmínky pro vrácení, lze balíček vrátit společnosti MHS. Pokud zbývající částka nákupu klesne pod hranici pro dopravu bez vrácení zásilky, náklady na dopravu budou zákazníkovi účtovány. Pokud je objednávka částečně zrušena, mohou propagační podmínky (slevové kupóny, žádné náklady na dopravu, propagační kódy atd.) Spojené s minimální útratou vést k jiné refundaci.

Přeprava na MHS probíhá na riziko a náklady odesílatele. MHS Equestrian odpovídá za prokazatelné převzetí vaší zpětné zásilky.

Pokud byl článek použit a / nebo již není v původním obalu, společnost MHS jej již nepřijme. Totéž platí pro špinavé výrobky. Vezměte v úvahu například vlasy, bláto nebo zbytky potu na vnitřní straně koberce nebo krytu. Z tohoto důvodu společnost MHS doporučuje pokládat koberce a pokrývky vždy prostěradlem .

MHS není odpovědná za skladování nepřijatého zboží a neusnadňuje jej; Balení produktu by mělo být pokud možno odesláno v původní krabici nebo plastovém sáčku. Například zabalte originální krabici od bot nebo holicí strojek do zvláštní krabice, aby se tento obal během přepravy nepoškodil; Také se ujistěte, že z balíčku byly odstraněny všechny ostatní štítky a adresy (například vaše doručovací adresa).

Poznámka: Na MHS můžete k objednávce pravidelně přidávat dárky. Když vrátíte celou objednávku, musíte také vrátit dárek. Pokud se rozhodnete dar ponechat, bude hodnota dárku (+ náklady na dopravu) odečtena od částky, která má být vrácena.

 

Právo na odstoupení od smlouvy


Máte právo odstoupit od smlouvy do 90 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení vyprší 90 dní po dni, kdy vy nebo vámi určená třetí strana, která není kurýrem, zboží fyzicky vlastní. Chcete-li uplatnit právo na odstoupení, musíte nás jednoznačným prohlášením (například písemně, poštou nebo e-mailem) informovat, že odstupujete od smlouvy. Můžete použít námi poskytnutý formulář pro odstoupení od smlouvy nebo evropský vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, ale nejste povinni tak učinit. Ke splnění lhůty pro odstoupení od smlouvy postačuje zaslat sdělení týkající se vašeho uplatnění práva na odstoupení před uplynutím lhůty pro odstoupení.

 

Důsledky odstoupení


Dokud vaše objednávka ještě není v procesu přepravy, můžeme vaši objednávku zrušit, abychom vám mohli zadat novou objednávku. Kontaktujte nás prosím na adrese [email protected]

Pokud zrušíte smlouvu před odesláním objednávky , vrátíme vám všechny platby, které jste provedli do tohoto bodu, včetně nákladů na doručení, bez prodlení a nejpozději do 7 pracovních dnů poté, co jsme byli informováni o vašem rozhodnutí zrušit dohoda. Vyplatíme vám stejnou platební metodu, jakou jste provedli původní transakci, pokud jste se výslovně nedohodli jinak; tato úhrada vám nebude účtována.

Zpáteční zboží zpracováváme každý den a během zpracování od nás obdržíte potvrzovací e-mail. Zboží nám musíte vrátit neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o svém rozhodnutí zrušit smlouvu. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím lhůty 14 dnů. Budete muset nést přímé náklady na vrácení zboží. Vrácení peněz zadržujeme, dokud nebude zboží přijato a zkontrolováno. Odpovídáte pouze za sníženou hodnotu zboží vyplývající z užívání zboží, která jde nad rámec toho, co je nezbytné k určení povahy, vlastností a fungování zboží. Pro vyhodnocení není nutné vybalit spotřební materiál a / nebo čisticí prostředky. Pokud to přesto uděláte, produkty již nejsou prodejné a amortizace je 100% .

 

Výjimky


Z práva na odstoupení je vyloučen spotřebitelský nákup, který se týká dodání: Výrobky vyrobené podle specifikací spotřebitele, které nejsou prefabrikované a které jsou vyráběny na základě individuální volby nebo rozhodnutí spotřebitele, nebo které jsou jasně určeny pro konkrétní osobu. být :

• Výrobky, které se rychle kazí nebo mají omezenou trvanlivost ;

• Výrobky, které nejsou vhodné k vrácení z důvodu ochrany zdraví nebo hygieny a jejichž pečeť byla po dodání porušena ;

• Výrobky, které byly ze své podstaty po dodání nenávratně smíchány s jinými položkami.

 

Náklady na vrácení


Jste odpovědní za zaplacení yo u r vlastní náklady na dopravu. Tyto náklady se nevracejí. Pokud obdržíte vrácení peněz, náklady na dopravu budou odečteny od vrácení peněz. Ve společnosti MHS Equestrian neplatíte žádné náklady za vrácení vadného nebo nesprávně dodaného produktu.

 

Vrátit obchodní objednávky


Pokud jste zadali obchodní objednávku, platí pro vrácení celé nebo částečné objednávky další podmínky. Zákon o prodeji na dálku se nevztahuje na obchodní objednávky. O možnostech vrácení obchodních objednávek se prosím obraťte na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: [email protected]

Pokud po konzultaci s naším firemním zákaznickým servisem bude objednávka vrácena zcela nebo zčásti, mohou být účtovány náklady na zpracování.

 

Jak mohu vyměnit - zrušit nebo změnit svou objednávku?


Není možné požadovat návratový štítek ze země mimo EU. Produkt je poté odeslán do MHS. Společnost MHS zpracovává tyto produkty pro vrácení zboží ve stejný pracovní den po příjezdu a obdržíte e-mail s potvrzením zpracování. Výměna není možná! Vrácení poplatků se uskuteční v téže wa y byla platba provedena. Výměny ve skladu nezpracováváme. Chcete-li vyměnit objednávku, musíte vrátit původní i t em a zadat novou objednávku . Tímto způsobem si můžete objednat požadované nové položky a nemusíte čekat na zpracování vašeho návratu .

 

Postup vrácení


Jaká je návratová politika MHS?


Produkty musíte vrátit do 90 dnů od přijetí nebo označit, že tak chcete učinit (poté se vrátit do 14 dnů od oznámení). Pokud využíváte své právo na odstoupení od smlouvy, nezapomeňte, že produkt musí být v původním stavu. To znamená, že tyto produkty by měly být v na nové a nepoužité . Při otevírání produktů, u nichž jste mohli rozumně posoudit produkt bez otevření obalu (průhledný obal), budou účtovány náklady na odpisy. S obalem zacházejte opatrně. Na samotný obal produktu nepište texty ani nelepte samolepky ani lepicí pásky.

Jako zákazník zodpovídáte za řádné zabalení zpětné zásilky za účelem řádné ochrany během přepravy. Zabalte vrácené zboží do (vnější) krabice (krabice kolem původní krabice), aby nedošlo k poškození během přepravy. Pokud je produkt poškozen a / nebo vykazuje stopy uživatele, vyhrazuje si společnost MHS Equestrian právo účtovat toto znehodnocení produktu. Kromě toho musí být přítomny všechny vedlejší produkty, jako jsou popisy atd. (Pokud je to přiměřeně možné). Když vaše vrácení dorazí do našeho skladu, bude toto vrácení zpracováno MHS ve stejný (pracovní) den. Poté obdržíte potvrzovací e-mail od MHS. Vrácení peněz bude provedeno do 7 pracovních dnů po zpracování . Peníze budou vráceny stejným způsobem platby, jaký jste zaplatili za objednávku ( tj. Platba kreditní kartou bude vrácena na vaši kreditní kartu, ideální platba na váš bankovní účet a platba PayPal na PayPal).

 

Jak vidím stav svého návratu?


Po doručení zásilky na poštu obdržíte doklad o odeslání s kódem pro sledování a sledování. S tímto sledovacím a sledovacím kódem můžete snadno sledovat stav vaší zpětné zásilky. Jakmile bude váš návrat přijat a zpracován , obdržíte e-mail s potvrzením.

 

PayPaylPayPal vrací poplatek

Pokud jste za objednávku zaplatili přes PayPal, můžete použít poplatek za vrácení PayPal. Podmínky zobrazíte kliknutím na odkaz

 

Klarna


Ujistěte se prosím, víte Klarna je postup ů před volbou tento způsob platby. Webové stránky najdete po kliknutí na tento odkaz

 

Spory


Online řešení sporů podle čl. 14 odst. 1 Nařízení ODR Spotřebitelé: Evropská komise poskytuje platformu pro řešení sporů online, kterou najdete na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr . Spotřebitelé mají možnost využít tuto platformu k řešení sporů. Trusted Shops je ochoten účastnit se postupu mimosoudního řešení sporů před komisí pro řešení spotřebitelských sporů.

 

Ochrana kupujících. Poskytněte 100% jistotu


Automatická ochrana kupujících Trusted Shops chrání online zákazníky při nakupování ve webových obchodech se značkou kvality Trusted Shops před finančními riziky. Ochrana kupujícího až do výše 2 500 EUR je zárukou, že značka kvality Trusted Shops znamená online bezpečnost. Pokud se při online nakupování něco neočekávaně pokazí, je částka nákupu zaručena na základě ochrany kupujícího - bez ohledu na použitou platební metodu.

 

Dotazy nebo stížnosti


Máte dotaz, komentář nebo stížnost? Napište nám e-mail, uděláme vše pro to, abychom vám co nejdříve pomohli. Myslíte si, že jsme vaši stížnost nevyřešili správně? Poté se můžete obrátit na nezávislou Evropskou platformu pro spory online Výbor pro spory (ODR). Nenašli jste odpověď na našich webových stránkách nebo o něčem pochybujete? Neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailu na adrese [email protected]

 

Zpět na zákaznický servis