Objednat

najít produkt

Jak najít produkt jednoduchým způsobem, co potřebujete. Existuje několik způsobů, jak najít svůj produkt snadno a rychle.

Metoda 1:
První způsob, jak je to v levém sloupci pod kategorií. Klepněte na kategorii, ve které je váš výrobek vztahuje. Pokud sub-kategorie, hlavní kategorie vyskočí a objeví dílčích kategorií. Vyberte kategorii nebo podkategorii. Dostanete se na všechny produkty v této kategorii.

Metoda 2:
Jinou metodou je použít náš vyhledávací funkci, která vám v horní části každé stránky zobrazit. Na pravé straně (horní) strana je nyní náš filtr zboží s textem „hledat celý obchod.“ S tímto produktem filtru, můžete snadno a rychle najít ten správný produkt například výběrem druhy přikrývek nebo hledat pro výstavné ohlávky.

 

místo pořadí

Objednávce je velmi snadné. Jste našli svůj výrobek a nákupního košíku pomocí tlačítka „Přidat do košíku“. Vpravo vidíte vozík stojanu horní části obrazovky s produkty, které jste přidali.

Můžete si prohlédnout vozík pomocí „Zobrazit“ odkaz kliknout, který se odehrává na vozík a vidět všechny své produkty samostatně přidán. Kliknutím na odkaz nebo knoflíkovou „Order“ a bude se dostanete do našeho zabezpečeného stránku, kde můžete zadat svoji adresu a můžete si vybrat způsob platby.

Pokud již máte účet u MHS Jezdecký a kdysi vyplněny všechny své adresy, budou automaticky zadána, jakmile se přihlásíte. (Můžete se přihlásit klepnutím na odkaz v horní části.) Vyberte platbu a souhlasíte s našimi obchodními podmínkami. Potvrzení objednávky kliknutím na „Vložit kliknutí objednávku“. Vy pak se obrazovka pro kontrolu všechny zadané údaje. Zkontrolujte, zda zde správné zboží nebo cokoliv, můžeme téměř již změnit pořadí a / nebo data později. Klepněte na tlačítko „Odeslat“ a bude kladen na zabezpečenou stránku způsobu platby, který jste zvolili. Jakmile je platba dokončena budete přesměrováni do obchodu MHS Jezdecký a vytvoření objednávky u nás a my ji zpracujeme pro vás co nejdříve a odeslat.

 

Vaše objednávka

Poté, co jste umístili objednávky v pracovní den před 17:00 a zaplatil ideální, kreditní karty, PayPal a / nebo dalších dostupných platební metodu, budete mít stejný den e-mail od nás s dopravou informací a odkaz na stránka Track and Trace Postnl. Můžete také vyplnit datového sami na Track and Trace Postnl stránce.

Pokud máte otázky týkající se dodání balíku, volejte Postnl spotřebitele zákazníků na: 0900 0990 *.

* Provozní doba: pondělí / pátek od 8:30 do 20:00 a v sobotu od 9:00 do 16:00 0,45 € za volání.

 

Zrušit nebo změnit

Právě jste si objednal a chcete změnit tento annuleren- nebo jste žádáni, aby kontaktovali přímo u zákazníka. Ve většině případů nemůžeme zrušit objednávku poté více či změnit toto i.v.m. náš automatizovaný systém a sklad.

Může vaše objednávka nemůže být zrušen nebo změněn, bude odeslána s produkty a informace, které jste zadali dříve v pořadí. Je to špatné doručovací adresa dána, může to být ještě správné Postnl přináší objednávky.