Kontakt

> E-mailové dotazy
> Telefonické dotazy
> Stížnosti
> Poštovní adresa
> Zákaznický servis
> Kontaktní formulář

E-mailové dotazy


Můžete zaslat e-mail našemu zákaznickému servisu na tuto adresu: [email protected] nebo můžete použít kontaktní formulář.

Telefonické dotazy


Naši telefonní zákaznický servis můžete kontaktovat na telefonním čísle +31 (0) 85-3032747.

Vezměte prosím na vědomí! Náš telefonický zákaznický servis je v angličtině.

Sociální sítě


MHS Jezdecký najdete také na sociálních sítích. Prohlédněte si naši Facebookovou stránku nebo nás sledujte na Twitteru a Pinterestu!

Facebook YouTube Twitter Pinterest Pinterest

Poštovní adresa


MHS Jezdecký vof
Primulalaan 2a2
6851 TD Huissen (NL)

Chamber of Commerce. 75770164
VAT. NL860391267B01

Poznámka: Obchod MHS Jezdecký nemá k dispozici žádnou předváděcí místnost, kterou by bylo možné navštívit.

Chcete-li vrátit zboží, postupujte podle našich pokynů. Další informace naleznete zde.

Stížnosti


Ačkoliv se snažíme zákazníkům vždy maximálně vyhovět, může se stát, že s našimi produkty nebo službami nebudete spokojeni. V takovém případě nám prosím co nejrychleji zašlete stížnost. Na každou stížnost vám co nejdříve odpovíme, nejpozději ale do 30 dnů.

O stížnosti nás můžete informovat následujícím způsobem:

  1. Nejprve kontaktujte náš zákaznický servis (kontaktní údaje naleznete výše). Zaměstnanci zákaznického servisu se vynasnaží stížnost co nejrychleji vyřešit k vaší spokojenosti.
  2. Nabídnuté řešení vám nevyhovuje? Odešlete zákaznickému servisu plné znění stížnosti e-mailem. Stížnost znovu prošetříme a bude-li to možné, pokusíme se vám nabídnout další řešení.
  3. Se stížností či sporem se můžete obrátit přímo na evropskou platformu pro řešení online sporů.

Provozní doba zákaznického servisu


Telefonní linka zákaznického servisu je v provozu v pracovních dnech od 9:00 - 17:00.

Kontaktní formulář


Na váš e-mail se vynasnažíme odpovědět do 24 hodin (během pracovních dnů).

Náš zabezpečený kontaktní formulář naleznete zde.