Kontakt

> E-mailové dotazy
> Telefonické dotazy
> Stížnosti
> Poštovní adresa
> Zákaznický servis
> Kontaktní formulář

E-mailové dotazy


Můžete zaslat e-mail našemu zákaznickému servisu na tuto adresu: info@minihorseshop.cz. Případně můžete využít náš kontaktní formulář .

Telefonické dotazy


Sociální sítě


MHS Jezdecký najdete také na sociálních sítích. Prohlédněte si naši Facebookovou stránku nebo nás sledujte na Twitteru a Pinterestu!

FacebookYouTubeTwitterPinterestPinterest

Poštovní adresa


MHS Jezdecký
Primulalaan 2a2
6851 TD Huissen (NL)

Poznámka: Obchod MHS Jezdecký nemá k dispozici žádnou předváděcí místnost, kterou by bylo možné navštívit.

Chcete-li vrátit zboží, postupujte podle našich pokynů. Další informace naleznete zde.

Stížnosti


Ačkoliv se snažíme zákazníkům vždy maximálně vyhovět, může se stát, že s našimi produkty nebo službami nebudete spokojeni. V takovém případě nám prosím co nejrychleji zašlete stížnost. Na každou stížnost vám co nejdříve odpovíme, nejpozději ale do 30 dnů.

O stížnosti nás můžete informovat následujícím způsobem:

    1. Nejprve kontaktujte náš zákaznický servis (kontaktní údaje naleznete výše). Zaměstnanci zákaznického servisu se vynasnaží stížnost co nejrychleji vyřešit k vaší spokojenosti.
    2. Nabídnuté řešení vám nevyhovuje? Odešlete zákaznickému servisu plné znění stížnosti e-mailem. Stížnost znovu prošetříme a bude-li to možné, pokusíme se vám nabídnout další řešení.
    3. ). Se stížností či sporem se můžete obrátit přímo na
evropskou platformu pro řešení online sporů
      .

    Provozní doba zákaznického servisu


    Telefonní linka zákaznického servisu je v provozu v pracovních dnech od 9:00 - 17:00.

    Kontaktní formulář


    Na váš e-mail se vynasnažíme odpovědět do 24 hodin (během pracovních dnů).

    Náš zabezpečený kontaktní formulář naleznete zde.