FAQ
Způsob platby
V MHS Equestrian je možné platit různými způsoby.& nbsp;Možnosti bankovnictví jsou k dispozici na webu, když se odhlásíte.& nbsp;Všechny platby procházejí přes zabezpečený server SSL.
Bankovní převod
Když zvolíte bankovní převod, obdržíte od Multisafepay e-mail s bankovními údaji, které potřebujete. Schválení bankovního převodu trvá až 3 pracovní dny. Poznámka: Nepřijímáme platby přímo na bankovní účet MHS Equestrian.
MHS Equestrian využívá zabezpečené připojení k internetu, jakmile dorazíte k naší virtuální pokladně. Toto zabezpečené připojení se nazývá SSL a poznáte jej podle zeleného zámku ve vašem prohlížeči. Vždy platíte v důvěryhodném a bezpečném platebním prostředí Multisafepay.
Multisafepay je poskytovatel platebních služeb. Postarají se a zpracují online platby pro MHS, jako jsou převodní a kreditní karty. Další informace lze nalézt na následující webové stránce: www.multisafepay.com.
Ve vaší zemi to není možné.
Ceny v našem internetovém obchodě jsou v Czech Koruna , včetně DPH a bez nákladů na dopravu.
MHS Equestrian nenese odpovědnost za zjevné překlepy na webu. Ze zjevně nesprávných informací o ceně nebo jiných informací nelze odvodit žádná práva.
Nabídky jsou závislé na dostupnosti produktu pryč = pryč!. Když produkt již není dostupný, budete informováni e-mailem.
Je skutečně možné objednat jezdecké zboží od MHS s „DPH posunutou“. Když si vytvoříte účet na našich webových stránkách a úplně jej vyplníte, budou tyto údaje zpracovány a uloženy ve vašem účtu. Vaše DIČ je automaticky ověřeno ve VIES. Po schválení údajů VIES web automaticky vytvoří fakturu s DPH. Fakturu poté není možné změnit na přenesení DPH.
Objednat
Můžete si objednat online přidáním požadovaných produktů do nákupního košíku. To lze provést kliknutím na „Přidat do košíku“ napravo od samotného produktu. Samozřejmě poté, co jste uvedli požadovanou barvu , velikost a množství. Chcete vědět, co jste si již koupili? Nezáleží na tom, kde se na webu přesně nacházíte, váš nákupní košík je vždy v pravém horním rohu.
Byli jste příliš nadšení z objednávání? Nepanikařte a odeberte produkt z nákupního košíku kliknutím na křížek vedle článku.
Pokud vaše objednávka ještě nebyla zpracována, můžeme ji pro vás upravit.
Pokud je s vaší objednávkou něco v nepořádku, doporučujeme, abyste nás co nejdříve kontaktovali. Náš zákaznický servis je k dispozici e-mailem na adrese: [email protected]. V tomto e-mailu nezapomeňte uvést číslo své objednávky a jméno, na které byla objednávka zadána.
Jakmile bude vaše objednávka zpracována v našem skladu, nemůžeme již v balíčku provádět změny.
Pokud vaše objednávka ještě nebyla zpracována, je možné ji zrušit. Náš zákaznický servis můžete kontaktovat na [email protected]
Nezapomeňte v tomto mailu uvést číslo a jméno vaší objednávky.
Jakmile bude vaše objednávka zpracována, již nemůžeme provádět změny.
Objednávku je možné doručit na jinou adresu, než je vaše fakturační adresa. Ve druhém kroku můžete ve spodní části fakturační a dodací adresy zkontrolovat, že se dodací adresa liší od fakturační adresy. Vpravo se poté objeví textové pole, do kterého lze zadat doručovací adresu.
Když jsou produkty dostupné na skladě v našem skladu, objednávka je expedována tentýž den. Pro některé položky však platí jiná dodací lhůta, v takovém případě bude vaše objednávka odeslána v době uvedené na webových stránkách.
Pokud má produkt delší dodací lhůtu, bude to uvedeno na stránce produktu. Odesíláme celou objednávku, pokud lze odeslat všechny produkty.
Rádi bychom vás co nejvíce informovali o průběhu vaší objednávky. Poté, co vaše objednávka opustí náš sklad a bude vyzvednuta přepravcem, obdržíte e-mail obsahující track & sledovací kód. S tímto kódem a vaším poštovním směrovacím číslem můžete zásilku sledovat a kontrolovat, kdy vám bude balíček nabídnut.
Po dokončení objednávky se na obrazovce zobrazí potvrzení, že vaše objednávka byla úspěšná. Mezitím od nás obdržíte potvrzení objednávky do vaší poštovní schránky.
Doporučujeme si e-maily uložit, abyste měli správné informace po ruce, pokud budete mít nějaké dotazy.
Pokud jste po objednávce neobdrželi potvrzení objednávky, kontaktujte nás prosím na [email protected]
Doporučujeme vždy nejprve zkontrolovat složku se spamem.
Veškeré zboží zasílané MHS je zasíláno kontrolovaně pomocí skenování. Po obdržení zboží ihned zkontrolujte, zda jsou v ceně všechny produkty. Je možné, že 1 nebo více produktů není k dispozici, a proto jsou vám připsány. Pro toto „nedoručitelné zboží“ od nás obdržíte potvrzovací e-mail. Vrácení peněz za nedostupný produkt bude vyplaceno na váš účet během několika pracovních dnů.
Nejste doma, když je váš balíček doručen? Poté se doručovatel pokusí doručit váš balíček k sousedům . Pokud to není možné, bude vám zanechána zpráva. V opačném případě se doručovatel vrátí následující pracovní den na druhý pokus o doručení.
Také nejste druhý den přítomni , a proto nebyli schopni doručit váš balíček? Následující pracovní den si pak můžete balíček vyzvednout na odběrném místě. Jak dlouho tam váš balíček zůstane, bude uvedeno ve zprávě pro vás. Poté budete požádáni o prokázání totožnosti.
Pokud určitý produkt, barva nebo velikost již není mezi možnostmi objednávky, je vyprodán. Bez obav! Jakmile tento produkt opět dorazí na náš sklad, bude tento článek okamžitě přidán na webshop.
Dodávka
Zadali jste objednávku v pracovní den před 17:00 a jsou všechny produkty přímo dostupné ze skladu? Poté jsou produkty expedovány tentýž pracovní den. Existují i produkty s jinou dodací lhůtou. Poté jsou produkty odeslány společně a platí tato delší dodací lhůta.
To je vždy uvedeno na webových stránkách u příslušných produktů.
Je možné, že vámi objednaná položka již není dostupná. Tento produkt vám připíšeme a peníze dostanete zpět na svůj účet během několika dnů. Z dostupných zásob uvedených na webových stránkách nelze odvodit žádná práva.
Doprava
Pomocí kódu Track & Trace, který od nás obdržíte při odeslání, můžete balíček sledovat.
Vyzvednutí v MHS Equestrian
Můžete si také vybrat, že si objednávku vyzvednete u nás. Vyberte pro způsoby dopravy: "Vyzvednutí po domluvě ve skladu ( Huissen u Arnhemu)". Tato možnost je zdarma a v mnoha případech je možné vaši objednávku vyzvednout tentýž pracovní den do 17:00. Až bude vaše objednávka připravena v našem skladu, obdržíte od nás e-mail.
Pokud žijete poblíž MHS Equestrian, je možné vyzvednout si objednávku?
Během procesu objednávání si můžete vybrat, zda si necháte objednávku doručit domů nebo si ji vyzvednete v našem skladu. Produkty mohou mít různé dodací lhůty. Dodací lhůty produktů jsou uvedeny u všech produktů. Jakmile budou všechny produkty dostupné, bude vaše objednávka zpracována v našem skladu. Jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíte e-mail. Poté si jej můžete vyzvednout v kterýkoli pracovní den do 17:00 na adrese: Primulalaan 2 – 6851 TD v Huissen NL (Near Arnhem). Na ulici je značka s vyznačenou trasou.
Pokyny k vyzvednutí
Podívejte se na tuto stránku pro podrobné vysvětlení, jak si vyzvednout objednávku.
Některé položky jsou skladem v našem skladu a tyto objednávky budou odeslány ještě tentýž den. Některé objednávky mají delší dodací lhůtu a tato je uvedena u každého produktu zvlášť. Obdržíte sledovací číslo, pomocí kterého můžete sledovat průběh vaší objednávky, jakmile ji opustíte nebo sklad. V nepravděpodobném případě, že to bude trvat trochu déle, budete kontaktováni.
Je možné, že několik objednávek na jednu konkrétní položku bude zadáno současně, když již není dostatek zásob. V důsledku toho může být produkt neočekávaně již nedostupný.
Obdržíte od nás zprávu, že nemůžeme doručit, a tato cena produktu vám bude vrácena. Peníze obdržíte zpět na svůj účet do několika dnů po připsání.
Pro všechny nabídkové ceny platí pravidlo pryč = pryč. Akce tedy platí do vyprodání zásob.
Zda je zboží skladem, můžete zjistit na našem webu. Ze zobrazených informací o akciích nelze odvodit žádná práva. Je možné, že několik objednávek na jednu konkrétní položku je zadáno současně, zatímco není dostatek zásob.
V MHS Equestrian máme následující stavy zásob:
Skladem
Produkt je skladem a bude okamžitě odeslán.
Dodání do 1 -.. pracovních dnů
Produkt vám bude odeslán do uvedeného počtu pracovních dnů. Váš balíček bude odeslán, jakmile budou všechny produkty dostupné.
Vyprodáno
Produkt je (dočasně) nedostupný. V tuto chvíli nemůžete produkt objednat.
Vrácení a/nebo oprava
Položky můžete vrátit podle pokynů v našich zásadách pro vrácení. Poté, co zaregistrujete svůj návrat do naší evidence vrácení a projdete tímto procesem, obdržíte návratový štítek, se kterým nám můžete balíček odeslat.
Není váš produkt zcela takový, jaký jste očekávali, nebo byste raději obdrželi jinou barvu či velikost? Po obdržení objednávky máte 90 dní na to, abyste si to rozmysleli. Během této doby se můžete rozhodnout, zda chcete produkt vrátit.
Rádi bychom obdrželi produkty (pokud je to možné) v původním balení a nepoužité.
Pokud si chcete deku vyzkoušet, je nejlepší to udělat tak, že pod ní položíte fleecovou deku nebo prostěradlo.
Obdrželi jste nesprávnou položku nebo vám balíček dorazil poškozený? Považujeme to za velmi politováníhodné a rádi bychom přišli s vhodným řešením. Vždy nejprve kontaktujte náš zákaznický servis prostřednictvím [email protected]
Obrázky mluví hlasitěji než slova, proto vás požádáme o poskytnutí fotografií.
Tovární záruka
Na všechny produkty vám nabízíme 1letou záruku na výrobní vady. Tato záruka výrobce nemá vliv na zákonnou záruku. Ve zkratce to znamená, že by se váš výrobek neměl při běžném používání rozbít do 1 roku. V takovém případě váš produkt zdarma opravíme nebo vyměníme.
Pokud se váš produkt rozbije, kontaktujte nás. Po kontrole přehledu bude následovat jedna z následujících akcí:
1. Žádáme vás, abyste nám vrátili vadný výrobek. V tomto případě bude produkt opraven v MHS Equestrian nebo u externího opravce.
2. Velké výrobky vyzvedneme nebo výrobce opraví výrobek u vás doma. Produkt nemusíte posílat.
Záruční podmínky tovární záruka
Na opravu nebo výměnu v rámci této záruky se vztahuje řada podmínek. Zakoupili jste produkt před více než 1 rokem? Nebo je váš produkt rozbitý v důsledku pádu, tlaku, nárazu nebo poškození vlhkostí? Rádi to za vás vyřešíme, ale ve většině případů se na opravu nevztahuje záruka MHS Equestrian. V tomto případě budou účtovány náklady na opravu.
Oprava v rámci záruční doby výrobce 1 rok a zákonná záruka je bezplatná. Tovární záruka platí bez dopadu na zákonnou záruku. V případě tovární záruky slouží jako doklad o záruce vaše faktura, kterou naleznete ve svém účtu MHS Equestrian. Pokud již fakturu k objednávce nemáte, v některých případech postačí potvrzení objednávky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na [email protected]
Co když je můj produkt rozbitý?
Je váš produkt vadný do 30 dnů? Pak vám ho vyměníme, pomůžeme s opravou nebo vám vrátíme peníze. Pokud je váš produkt vadný po 30 dnech, zajistíme, abyste měli doma správně fungující produkt co nejdříve. Ve všech případech vás žádáme, abyste postupovali podle níže uvedených kroků.
Kontaktujte MHS Equestrian e-mailem [email protected] Poté obdržíte pokyny k odeslání nebo vám dáme vědět e-mailem, který jiné řešení nejlépe odpovídá vašemu problému.
Jak mi budou vráceny peníze?
Jak vám vrátíme peníze, zcela závisí na tom, jak jste zaplatili. Peníze vám budou vráceny stejným způsobem, jakým byla zaplacena objednávka.
Kde najdu stav vrácení peněz?
Bohužel nikde nemůžete najít stav vrácení peněz, ale ujišťujeme vás, že platba bude provedena během několika pracovních dnů poté, co bude zboží přijato a zpracováno v našem skladu.
Neobdržel jsem refundaci.
U jednotlivých bank se může lišit, jak dlouho trvá, než bude refundace na vašem účtu. MHS vždy vyplácí prostřednictvím našeho poskytovatele služeb Multisafepay do 4 pracovních dnů po zpracování vrácených produktů. Není částka na vašem účtu ani po 14 dnech? Prosím kontaktujte zákaznický servis na [email protected]
Servis a záruka
Nejste spokojeni s produktem? Nebo je to rozbité? To nás velmi mrzí a určitě s tím něco uděláme. Na všechny dodané položky platí záruční ustanovení výrobce, pokud se týkají výrobních a materiálových vad. Tovární záruka platí 1 rok. Tato záruka výrobce nemá vliv na zákonnou záruku.
Záruka výrobce zahrnuje:
Výrobní chyby, vady materiálu a šití.
Na následující položky se nevztahuje záruka výrobce:
Jakmile je položka opravena někým jiným než MHS Equestrian nebo jejím dodavatelem. Na ztrátu kamínků, opotřebení silikonového sedla, rozbité zipy a jiné opotřebení používáním se záruka nevztahuje. Záruka se také nevztahuje na poškození v důsledku vnějších sil (jako jsou koňské zuby, hřebíky, šrouby, pískování nebo tažení).
Máte stížnost?
Rádi bychom to společně s vámi vyřešili. V případě reklamace proto vždy nejprve kontaktujte zákaznický servis na [email protected]. Obrázky mluví hlasitěji než slova, takže budeme vždy vyžadovat fotografie. Pošlete nám svou stížnost, fotografii a číslo objednávky a my se vám co nejdříve ozveme. Máte na nás otázku? Neváhejte, rádi vám pomůžeme.
MHS Equestrian si za vrácení vaší objednávky neúčtuje náklady na zpracování. Jste odpovědní za náklady na dopravu.
Pokud je tedy objednávka částečně zrušena, podmínky promo akce (slevové kupony, žádné náklady na dopravu, propagační kódy atd.), které jsou spojeny s minimální útratou, mohou vést k jiné refundaci.
Vrácení položek může způsobit, že částka původní objednávky klesne pod hranici pro bezplatné doručení. V takovém případě budou náklady na dopravu stále účtovány z původní objednávky. Zásilka do MHS Equestrian probíhá na riziko a náklady odesílatele. Ujistěte se, že je váš vrácený produkt řádně zabalen a že je v krabici přiložen dodací list. Také se ujistěte, že všechny ostatní štítky a adresy (například z vaší doručovací adresy) byly z balíku odstraněny. MHS Equestrian potvrzuje přijetí a zpracování přijatého balíčku e-mailem.
Informace o produktu
Měření koňského koberce
Začněte měřením ve středu hrudníku koně, přes rameno dozadu k části hýždí, kde chcete, aby deka končila. Délka, kterou jste nyní změřili, je požadovaná spodní délka deky. Zde je také k dispozici tabulka velikostí s výše popsanými pokyny pro měření.
Na obrázku vpravo je spodní délka znázorněna tečkovanou čarou (A).
Chcete být informováni o všech skvělých nabídkách a nových produktech? Můžete zadat svou e-mailovou adresu v dolní části každé stránky našeho webu a přihlásit se k odběru našich newsletterů.
Pokud je produkt dostupný ve více velikostech, lze jej nalézt v naší tabulky velikostí. Tyto tabulky velikostí jsou uvedeny s informacemi o produktu. Pokud nenajdete produkt v tabulkách velikostí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Napište na [email protected]
Pokud hledáte náhradní díl pro produkt, který jste u nás zakoupili, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Pošlete e-mail na náš zákaznický servis.
Pokud hledáte konkrétní značku nebo produkt, můžete použít naši funkci rychlého vyhledávání. Můžete také filtrovat produkty podle různých charakteristik na stránkách kategorií.
Stále nemůžete najít, co hledáte? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis na [email protected]
Pro informace týkající se produktu kontaktujte náš zákaznický servis.
E-mailem
Našemu zákaznickému servisu můžete zaslat e-mail na následující e-mailovou adresu: info @minihorseshop.cz
Telefonicky
V emailu uveďte své telefonní číslo a že si přejete být zavoláni zpět. Poté vám bude zavolán pracovník MHS.
Váš názor je pro nás velmi důležitý. Pokud jste se svými produkty spokojeni nebo nespokojeni, můžete zanechat recenzi v Trusted Shop, Google nebo Facebook. Tímto způsobem pomůžete ostatním uživatelům činit nejlepší rozhodnutí.
Od roku 2008 již není povolen prodej odčervovacích přípravků bez lékařského předpisu. Pokud potřebujete odčervovací přípravky , lze je získat pouze prostřednictvím veterináře.
MHS Equestrian neprodává živá zvířata.
Všeobecné
Nechcete již dostávat newsletter? Z odběru se můžete odhlásit kliknutím na tlačítko pro odhlášení ve spodní části e-mailu.
Uvědomíte si vždycky pozdě, že ještě někde máte dárkový poukaz? Nebo právě vypršelo datum platnosti? S dárkovými poukazy MHS Equestrian se toho bát nemusíte. Platnost dárkových poukazů MHS je neomezená. Můžete jej tedy bezpečně uschovat v peněžence pro příští online návštěvu.
V případě dotazů a návrhů týkajících se sponzoringu se prosím obraťte na naše marketingové oddělení.
Obecné tabulky velikostí
Všechny produkty (s různými velikostmi) v řadě MHS Equestrian mají tabulku velikostí. Tuto všeobecnou tabulku velikostí naleznete v sekci zákaznických služeb. Produkty lze zde také porovnávat. Tabulky velikostí jsou popsány u jednotlivých produktů u všech jednotlivých produktů. Zde také najdete vysvětlení, jak to můžete na svém koni změřit. Tímto způsobem můžete snadno najít správnou velikost, která vašemu koni dokonale sedne.
Kliknutím sem přejdete na tabulky velikostí. Poté kliknutím na ikonu přejděte na příslušnou tabulku velikostí. *
* Přestože jsme všechna data shromáždili s největší péčí, nelze z nich odvodit žádná práva.
Desky tabulky velikostí
Pro velikost deky používá MHS Equestrian spodní délku koně a NE délku hřbetu. Spodní délku koně lze měřit od středu hrudníku dolů po straně k zadní části zadku koně, kde chcete, aby deka končila. Viz pokyny k měření v tabulce velikostí.
Ohlávky tabulky velikostí
V této tabulce velikostí najdete míry všech ohlávek a praktický nástroj, kam můžete míry zadat. Na základě těchto měření se přihlásí ohlávky, které jsou dostupné ve správné velikosti. Zde také najdete vysvětlení, jak můžete tyto velikosti na svém koni změřit. Dvě nejdůležitější míry, které se k tomu používají, jsou obvod nosu a hlavová část. Většina ohlávek je široce nastavitelná.
Uzda podle tabulky velikostí
V této tabulce velikostí najdete míry všech uzdeček z řady MHS Equestrian. Zde je také vysvětlení, jak můžete měřit tyto velikosti na svém koni. Dvě nejdůležitější velikosti, které se k tomu používají, jsou obvod nosu a čelenka s lícnicemi. Většina uzdeček je snadno nastavitelná.
Tabulka velikostí Ochrana nohou
V této tabulce velikostí najdete míry všech chráničů nohou z řady MHS Equestrian. Zde je také vysvětlení, jak můžete měřit tyto velikosti na svém koni. Dvě nejdůležitější míry, které se k tomu používají, jsou délka a obvod ochrany nebo (spodní) nohy koně.
Řízení podle tabulky velikostí
V této tabulce velikostí najdete rozměry veškerého vybavení potřebného pro ježdění, známé také jako driving, z řady MHS Equestrian. Zde je také vysvětlení, jak můžete měřit tyto velikosti na svém koni. Většina částí postroje je snadno nastavitelná.
Muškařské masky podle tabulky velikostí
V této tabulce velikostí najdete rozměry všech masek proti muškám z řady MHS Equestrian. Zde také najdete vysvětlení, jak můžete tyto velikosti na svém koni změřit. Dvě nejdůležitější míry, které se k tomu používají, jsou obvod nosu a obvod čelisti (za ušima ).
Zapomněli jste heslo? Žádný problém! Pokud si pamatujete svou e-mailovou adresu, budete v pořádku. Přejděte k přihlášení v pravém horním rohu našeho webu. Zde si můžete nechat znovu zaslat heslo na váš email.
Objednávku na MHS Equestrian můžete zadat s účtem nebo bez něj. Vytvoření účtu není povinné. Nic vás to však nestojí a jistě přináší výhody. Už tak nemusíte u každé objednávky zadávat všechny své údaje a všechny objednávky máte v jednom přehledu.
Už víte, že zapomenete heslo? Své heslo můžete kdykoli obnovit.
Affiliate program MHS Equestrian
Chcete vydělávat peníze pomocí svého webu, zpravodaje nebo aplikace? Pak se připojte k našemu affiliate programu a generujte příjem prostřednictvím MHS Equestrian. MHS Equestrian je přidružen k přidruženému programu TradeTracker , a proto vám s tím může pomoci. Můžete se snadno zaregistrovat na TradeTracker a poté umístit bannery a produkty MHS Equestrian na své webové stránky.
Co je to affiliate partner?
Jak přesně affiliate marketing funguje? To je super jednoduché. Předpokládejme, že jste blogger nebo spravujete web, na kterém publikujete texty a bannery. Chcete-li svůj web okořenit, umístěte na domovskou stránku bannery, které jsou také relevantní pro vaše návštěvníky. Když jste přidruženi k TradeTracker (bez nákladů), můžete zkopírovat bannery, které jsme tam umístili, a umístit je na svůj web pomocí speciálního odkazu.
Když váš návštěvník klikne na banner a případně u nás zadá objednávku, dostanete za tuto objednávku provizi jako poděkování (protože jste návštěvníka přitáhli). Snadné že?! To je možné nejen u bannerů, ale můžete využít i náš produktový feed. Pokud například na blogu zvýrazníte několik produktů, můžete z TradeTrackeru získat speciální odkazy na tyto produkty program.
Když čtenáře přesvědčíte, klikne na odkaz ve vašem blogu a poté objedná, dostanete provizi! Více informací o tomto naleznete zde na TradeTracker webové stránky.
Jak se mohu zaregistrovat?
Registrace je zdarma a velmi snadná. Registrace pomocí TradeTracker se provádí zde. Pak nás najdete mezi inzerenty a přidáte MHS Equestrian do svých kampaní. Po přidání MHS Equestrian obdržíme zprávu, abychom vás mohli přijmout jako vydavatele. Na svém webu pak můžete využívat nekonečné množství bannerů a produktových odkazů a generovat příjem z objednávek zadaných díky vašemu webu.
Máte na nás dotaz?
Nedělejte si starosti, rádi vám pomůžeme. Můžete nás kontaktovat na e-mailu [email protected]
Služby zákazníkům
Dotazy přes e-mail
Náš zákaznický servis můžete zaslat e-mailem na následující e-mailovou adresu: [email protected] nebo nám můžete poslat kontaktní formulář.
Sociální média
MHS Equestrian lze také nalézt na sociálních sítích. Neváhejte se podívat na naši stránku na Facebooku nebo nás sledujte na Twitteru a Pinterestu
Poštovní adresa
MHS Ruitersport (obchodní název Lando Equine Europe B.V.), působící v ČR jako MHS Equestrian
Gildestraat 31
7622AZ Borne(NL)
Podrobnosti adresy můžete změnit, když se přihlásíte ke svému účtu.
Jakkoli je politováníhodné, že nejste spokojeni s našimi službami nebo produkty, rádi bychom od vás slyšeli.
Pokud nevíme, že jste nespokojeni, nemůžeme problém vyřešit. Kontaktujte prosím zákaznický servis prostřednictvím [email protected] nebo nám zavolejte na číslo +31 (0)85-3032747. Pokud nám pošlete e-mail, uveďte prosím popis reklamace a také své (případné) číslo objednávky a zákaznické číslo.
Obdrželi jste vadný produkt? Obrázky mluví hlasitěji než slova! Pro správné posouzení Vaší reklamace bychom rádi obdrželi fotografii produktu. Vaše reklamace bude vyřízena (následující pracovní den) do 24 hodin. Na všechny stížnosti obdržíte věcnou odpověď do 14 dnů od obdržení.
Upozorňujeme, že položku, na kterou máte stížnost, bude možná nutné zaslat dodavateli k posouzení.
Pokud nejste spokojeni s vyřízením své stížnosti, můžete ji také předložit Výboru pro spory prostřednictvím Evropské platformy ODR (https://ec.europa.eu). /consumers/odr/ ).